Monday, February 14, 2011

selamat datang ke blog putih suci

pagi tadi bila nk update blog x boleh nak buka....
satu kerja langsung x buat hari ini
menyiapkan blog terbaru
nak ucap terima kasih dekat sari-puteri kerana membantu
tanpa pertolongan dia mungkin aku dah putus asa....
aku buat tak tahu aje
tp bila fikir balik ape guna aku pergi kursus aku putus asa
rugi aje ketua aku antar pergi kursus tapi aku x menyampaikan maklumat yg aku dapat semalam
aku kena rajin belajar utk menjadi blogger yg hebat....
GAGAL ITU BUKAN SELAMA-LAMANYA....
YANG PENTING USAHA UNTUK BERJAYA.....
KEPADA SAHABAT-SAHABAT BLOGGER aku perlu tunjuk ajar dari kalian semua.......

8 comments:

  1. harap bersabar ... InsyaAllah saya akan cuba membantu ... mohon add FB saya (miab2002@hotmail.com) dan pm saya supaya saudari bertanyakan apa2 masalah.

    teruskan perjuangan ... dan Jangan sesekali putus asa .. saya dan rakan2 lain sedia membantu.

    ReplyDelete
  2. saya dah add fb....fb saya (Siti Nazratul Akmar)insyaallah saya akan terus bertanya dan terus bertanya...supaya dibahagian kapar ade bloger puteri yg hebat......

    ReplyDelete
  3. betul tu...jangan putus asa...

    ReplyDelete
  4. assalam...
    kalau tiada kegagalan mana mungkin ada kejayaan... tak gitu...

    ReplyDelete
  5. semoga meneruskan perjuangan..

    jangan sekali2 putus asa.. kite semua dah jadi SATU.. sentiasa berada disisi untuk membantu..

    ReplyDelete
  6. ye teruskan usaha.mana tahu saudari boleh jadi blogger hebat nanti.

    apa2 masalah tahu di mana nak tanya kan?

    ReplyDelete
  7. As'salam sahabat2ku btl2 kita semua nie insan biasa mereka diluar sana pun begitu juga ,jgn takut dan segan bertanya pasti satu hari insyaallah kita semua akan berjaya.....x gitu tman2 seperjuangan..........

    ReplyDelete
  8. saya ada sedikit masalah utuk add kwn2 nt saya usahakan untuk add semula .....

    ReplyDelete